Dziś jest
PL EN DE UK LT

Bardzo wartościowa wycieczka - Orzysz.pl

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Orzysz.pl » Edukacja » Zespół Szkolno - Przedszkolny w Orzyszu » Gimnazjum w Orzyszu
reklama

Bardzo wartościowa wycieczka

Na początku czerwca uczniowie klas trzecich oddziałów gimnazjalnych ZSP w Orzyszu uczestniczyli w wycieczce do Krakowa i Zakopanego.

Najpierw podziwialiśmy Zamek Królewski w Chęcinach z przełomu XIII i XIV w. Kolejnego dnia wraz z przewodnikiem tatrzańskim udaliśmy się na wycieczkę wzdłuż Doliny Kościeliskiej. Niesamowite wrażenie na wszystkich zrobiła Jaskinia Mroźna, której pokonanie wymagało iście akrobatycznych umiejętności. Dzień ten zakończyliśmy spacerkiem po Krupówkach. Następny dzień był dalszym sprawdzianem naszej kondycji. W towarzystwie przewodnika udaliśmy się w kierunku największego jeziora w Tatrach – Morskiego Oka. Nasz wysiłek opłacił się, ponieważ widoki wynagradzały trudy wędrówki. Ostatni dzień spędziliśmy w królewskim Krakowie, spacerując po Rynku Głównym i zwiedzając Katedrę Wawelską.

Do domu wróciliśmy wieczorem zmęczeni, ale zadowoleni i pełni wrażeń. Szkoda, że to była już ostatnia wspólna wycieczka.

Opiekunowie klas

Drukuj | Wyślij znajomym | 2019-06-28 11:39 | Agnieszka Chaberska

..:::  FOTO GALERIA  :::  VIDEO GALERIA  :::  MAPA SERWISU  :::  ARCHIWUM  :::  KONTAKT Z REDAKCJĄ  :::..